Virtualūs turai, virtuali realybė
Apie virtualius turus (VT).
Virtualus turas, tai programiškai sujungtas sferinių fotopanoramų, grafikos multimedijos produktas. Vartotojui pirmiausiai leidžiantis kompiuterinėj laikmenoj apžiūrėti nufotografuotą erdvę 3600 kampu ir tose erdvėse judėti iš vieno peržiūros taško į kitą.
Populiariausias virtualaus turo pritaikymas, kai virtualus turas yra naudojamas kaip pažintinis turas, leidžiantis pasivaikščioti ir susipažinti su erdve kurioje Jūs dirbate.
Tačiau profesionalus virtualus turas gali turėti daugiau funkcijų – tai gali būti:
- alternatyvi Jūsų verslo internetinė svetainė,
- virtualiame ture galite grafikos pagalba vizualizuoti ateities planus ir turėti unikalią priemonę bendraujant su investuotojais, finansuotojais ar kitais Jūsų planuojamo investicinio projekto suinteresuotais asmenimis;
- virtualus turas labai padeda dirbant parodose ar dalyvaujant prezentacijose. Dėl savo interaktyvumo yra efektyvesnė medžiaga projekcijose nei video ar skaidrių prezentacija.
Jūsų verslui svarbu turėti naujos kartos estetišką, išsamų, ergonomišką virtualų turą.
Beje, kaštai virtualiam turui visada yra optimalūs. Tai darome tam, kad papildoma investicija virtualaus turo užsakovui duotu greitesnę didesnę naudą. Duotų didesnę naudą nei visos marketingo ir reklamos priemonės su ankstesnių laikų technologijomis – fotografijomis, videoklipais ir kitomis lig šiol naudojamomis priemonėmis.
Apie virtualią realybę (VR).
Virtualios realybės išskirtinis bruožas, kad šis produktas yra peržiūrimas VR akinių pagalba, pavyzdžiui Samsung gear VR. Dėka specialiai suprogramuoto virtualios realybės panoraminės fotografijos ir papildomai įrengtų sensorių VR akinių įrangoje sferinė panoramų fotografija VR akiniuose įgauna įtikinamesnę realybės formą. Tai leidžia vartotojui sukurti virtualios ralybės įspūdį, kai vartotojas pasijunta esantis sferinės fotopanoramos centre ir tikroji aplinkos realybė nebematoma. Virtualios realybės su panoraminėmis fotografijomis sukurti srendimai leidžia siūloma medžiaga sudominti jaunesnę auditoriją, taip pat leidžia tikslinę auditoriją efektyviau sudominti ar supažindinti reprezentuojama erdve.
Apie papildomą virtualią realybę (AR).
Ši pakankamai nauja technologija yra naudojama kuriant mobiliasias aplikacijas (APPS). Papildyta virtuali realybė programavimo būdu sukurtoje programoje sujungia kelis skirtingus elementus – mobiliojo telefono kamera fiksuojamą vaizda aplinkoje ir pagal GPS signalo informaciją programai atpažystamą sukurtą papildomą multimedijinę informaciją (tekstus, grafinio dizaino elementus, foto ar video). Šiai technologijai daug kas prognozuoja labai didelį populiarumą ateityje, kai sukurti produktai vartotojams leis nauja forma gauti žymiai daugiau informacijos apie erdvę kurioje randasi.